Sunday, December 17, 2006



THE WEEKEND IN LISA'S FARM
El cap de setmana del 28 de nov. vaig anar a la granja de una de les meves amigues del cole. Ella es diu Lisa (nom molt original en Australia lol). Normalment acostuma a viure al hostel, pero alguns caps de setmana va a casa seva a Lake Grace. Ella portava molt de temps insistint-me que anes a casa seva per veure com era la vida a la granja, pero al principi jo li donava llargues perque les granjes no son lo meu. Pero be, un dia vaig decidir que ho havia de provar. Aixi que un divendres despres del cole vam anar al Hostel a recollir les bosses i la Lisa, la Rhiannon (una companya), el germa de la Lisa que conduia i jo ens vam endinsar cap a l'adventura de Lake Grace. El germa conduia a tota velocitat amb la musica a tope. El viatge va ser de una hora i mitja per carreteres sense esfaltar i nomes ens vam creuar dos cotxes. Pel cami ens vam aturar a veure un "Bob-tail" (crec que s'ecriu aixi). Son uns reptils molt comuns a aqui amb una llengua blava. Quan vam arribar al poble vam parar pk la Rhiannon es baixes i depres nosaltres vam continuar durant una mitja hora mes cap a la granja. Lake Grace es diu aixi pk te bastants llacs. La granja en tenia uns 5 de tamany mitja. Quan vam arribar em van presentar a la mare, que anava plena de pols pk havia estat treballant i mes tard al pare, al qual no vaig poguer entendre ni una paraula! Malauradament vam sopar vedella, que ja sabeu que no es un dels meus plats preferits... En veritat era un "Roast dinner" que es vedella pero enmig de la taula hi han un munt de plats amb patates al forn, gravy (una salsa), verdures fregides i altres. De postres vam tenir Lemon Merangue Pie, que estava bonissim!! Ara entenc pk la meva amiga esta tant grassonesta.
Despres de sopar el germa i el pare se'n van anar al pub, la mare es va dedicar a fer encarrecs pel telefon i la Lisa i jo vam mirar una de les pelis de X-men. Li vaig preguntar a la Lisa on era el lavabo i ella me'l va ensenyar, pero abans de obrir la porta emva dir: "Tens algun problema amb les aranyes?" I jo vaig respondre: "No" Pero 1 segon mes tard vaig dir "amb que?". Be, el lababo estava a fora de casa i estava ple de aranyes de tot tipus. Crec que aquell lavabo seria molt apreciat per naturalistes de tot el mon, jeje. Lo bo va ser la segona vegada k vaig anar al lababo, pk es va anar la llum. Al principi pensava k potser era una d'aquestes llums de restaurant k has de encendre cada 2 per 3. Pero no, la llum s'havia anat. I em va fer molta gracia kuan vaig haver de trobar on era el paper, pk vaig haver de tocar totes les aranyes que hi havien a la paret (ves a saber si eren igual de verinoses com la k em vaig trobar al llit, mireu la foto a http://www.australianfauna.com/redbackspider.php). Per la meva sort, mes tard vaig enrecordarme de k tenia el mobil, i el vaig poguer utilitzar com una lot.
Despres de k encenguessin el generador vam anar a dormir. Lisa i jo vam dormir en un matalas d'aigua, molt xulo!! Pero al dia segunet tenia mal d'esquena. Al mati seguent vaig esmorzar una magdalena gegant i casera, estava bonissima!! Mes tard vam anar a veure les CVH Bins. Son uns garns diposits per el gra dels granjers. La Lisa ha de treballar a alla durant l'estiu, ella sera l'encarregada de decidir si el gra k els camions porten es suficientment bo o no. Es un carrec k comporta molta responsabilitat, perque la seva decisio pot moure molt diner. Ella treballara alla sola, no veura mes gent al dia k els camioners. Treballara unes 8 hores al dia 6 dies a la setmana. A mes aquest lloc esta tan aillat que s'haura de quedar alla tot l'estiu, en una caravana sense electicitat. Amb sort tindra lavabo. Diuen k pot guanyar bon diner, crec k 1000 $ a la setmana, que haura de donar als seus pares. Els seus pares li asseguraven k ella estara encantada, pero per la seva cara no ho sembalva... Jo em sentia molt malament per ella. Almenys el primer treball k jo faci no sera aquest segur... Normalment aquest treball el fan els universitaris per guanyar els diners per poguer sortir de festa durant l'any, pero no una noia de 15 anys... Be ella sabra el k fa.
Quan vam tornar a la granja vam rentar i posar gasolina a la moto aquatica, en principi el pare va dir k no hi aniriem pk la moto estava al fons del garatge, pero la Lisas m'havia assegurat k hi podriem anar, aixi k el pare va acabar treient la moto... DEspres vam anar a mirar una mica tots els trastos gegants que tenien a la granja. Mes tard vam anar a dinar. Despres de dinar vam anar al llac mes gran de la granja, era com 2 llacs amb un petit riu que els unia i enmig del llac principal i havia una petita illa. Vam anar amb el seu ute grandissim i la moto al darrere. La moto era bastant vella, no tenia seient, pero tot i aixi era molt xula. Primer va anar el pare, despres la Lisa k es va caure i em va dir k ho havia fet volguent per demostrarme k fa un kuan et caus. Jo ovbiament no m'ho vaig creure... quan et queies la moto disminuia la velocitat i comenzava a fer cercles cap a tu. Era una mica dificil de pujar a la moto si no tocaves al terra. Mes tard vaig anar jo. No vegis com corria!! Era xulissim! Encara recordo aquella olor a gasolina, eeuu!! Un cop li vaig donar al maxim de gas i m'havia de agafar fort per no sortir-me de la moto. L'unica cosa dificil era mantenir el equilibri, pero deien que contra mes prim ets es mes facil. No vull presumir gaire pero portava la moto bastant be. Vaig haver de simular una caiguda, pk volia saber si era tan dificil com deien pujar a la moto quan esta engegada i pk m'havien dit que el primer cop tothom cau que quedava una mica llleig no cure's. Pero el segon cop em vaig caure sense volguer... Un cop casi em vaig directa cap a la illa! Vam parar per possar-nos crema i mes tard vam anar a fer una volta amb les canoes. Era molt tranquil, vamm anar a buscar un niu de anecs entre els arbres, i vam haver de deixar les canoes a un costat. El terra estava tot enfangat, i de tant en quant possaves el peu en un forat i al caure t'emplenaves de fang. Al final no vam veure el niu... Mes tard vam anar a nadar una estona, els pares van insistir en que jo nades amb el salvavides... mes tard els pares es van cansar i van marxar amb un dels utes. Jo i la lisa vam estar una estoneta mes donant voltes pel llac amb la moto.
Quan ens vam cansar ens vam estirar a xerrar una estona i despres vam haver de carregar la moto altre vgada dins del ute, no vegis com era de pesada!! Ella va conduir cap a casa. No te llicencia, pero dintre de la seva propia granja, diria, que pot conduir. A mes el cami no semblava gaire dificil. Vam anar a fer una mica de volta per ella ensenyarme lo gran que era la seva propietat. Mes tard vam anar a casa a dutxar-nos i a sopar. Vam veure la ultima de les pelicules de Xmen. Per si no us heu adonat es la seva pelicula preferida. Mes tard vam anar al llit d'aigua a dormir.
Al mati seguent tenia "agujetes" per tot arreu. Als barzos de la canoa, a les cames de la moto i a la panxa de no se k. Despres de semorzr vam anar de camping amb uns amics, entre d'ells estava la Rihannon, amb tots els seus germans i una altre noia. El lloc era el mig del bosc. Depres de picar alguna cosa els joves ens vam anar a un llac de uns altres amics. Aquest llac era molt poc fondo, en el tros amb mes profunditat l'aigua t'arrivaba a la cintura. Vam estar caminant per el llac, pero com que estava ple d'algues i fang el relliscaves cada dos per tres, aixi que al final vam anar caminant amb les mans, pero el dolent era que et rascaves amb tot de matolls i que les mans s'et quedaven molt brutes. Vam arribar al centre del llac on hi havien uns quants arbres morts amb nius de ocells. Tota l'escorza del arbre estava plena de pells de insectes grans. De tornada cap al cotxe vaig agafar-me la planxa de surf i aixi m'esqivava tots els matolls. Vam tornar amb el cotxe de la germana gran de la Rihannon. Per la tarda vam anar al poble i vam agafar un minibus que recull tots els alumnes que viuen en granjes i estan al hostel. Vam parar en un poble a sopar, i despres vam fer una parada extra a Wagin per que jo em baixes. El Malcolm va tardar uns 15 min en recollir-me, i la casa no estava gaire lluny, pero com que m'ahavien dit que em recollirien vaig haver d'esperar. Crec que aixo es tot per avui!! Espero que us hagueu divertit llegint sobre el meu cap de setmana, quan tingui temps penjare mes fotos!! Fins a un altre!!! ADEU!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home