Tuesday, September 19, 2006

Ola a tothom!! Us preguntareu pk fa temps k no escric al blog. Es k no tinc temps!! Abans podia escriure alguna cosa a les classes, pero ara els professors diuen k tinc prou nivell d'angles com per seguir les classes, s'em a acabat el xollo de ser la "exchange student", jeje. Tinc una mitja horeta a les tardes per internet, pero entre que aquest ordinador es lentissim i que em bombardejeu cada dia amb 100 de emails que jo responc amb la biblia sencera, no tinc temps...
Volia dir gracies a tothom que s'ha enrecordat del meu sant i aniversari, i als que s'acaben d'enrecordar ara tmbe. jeje. He passat un cap de setmana fantastic a Rottnest que quan pugui ja l'explicare. ADEU!!

8 Comments:

Blogger apm4 said...

Ja et vaig dir que escrivisis el post amb WOrd i després fessis un cut & paste al blog per estalviar temps d'internet. Però bueno tu sabràs... Al cap i la fi un dels objectius del "blog" era evitar preguntes repetitives al e-mail però si seguim preguntant-te per e-mail potser no és tant imprescindible.

Per cert, has conseguit fer funcionar la càmera?

Per cert (2) estic encantat de que tinguis prou nivell d'anglés com per que els profes et facin segur les classes je je.

8:02 AM, September 19, 2006  
Blogger Unknown said...

Ens alegrem que el responsable de que no puguis escriure tant al blog i per mail sigui el teu bon nivell d'anglés.

O sia que aprofita i apren molt.

Bones festes !!!!

2:21 PM, September 19, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cada dia sou mes rapids!!! Mireu el meu blog cada dia, no? jeje. De moment he millorat el meu angles, pero no garn cosa!!
La camera va molt be, pero em passa l'ho mateix que amb l'altre, les piles... Nomes vaig fer dues fotos i un video de 3 segons i s'ha esgotat... intentare no fer mes videos... Intentare fer aixo k dius del Word. ADEU!!!

8:44 PM, September 19, 2006  
Blogger apm4 said...

No pot ser que les piles durin tant poc... Són reciclades o què?

Bueno, no facis videos que a més ocupen molta memòria.

Per no carregar la targeta de tant en tant quan vagis a Perth o a Narrogin passa les fotos de targeta a CD i així la buides.

I si som ràpids, mirem el blog no cada dia però gairebé... Anem més ràpids nosaltre llegint que tu escribint jeje

8:16 AM, September 20, 2006  
Blogger apm4 said...

Ah se m'oblidava respecte a lo de las piles. També pots fer com el Pau que fa les fotos mirant pel visor en lloc d'utilitzar la pantalla. SUposo que hi haurà algun botó que permet que la pantalla no s'encengui ¿no?

8:18 AM, September 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Les piles no son reciclades. Potser es pk les piles son numes heavy, no super heavy... jeje. La veritat es k no se si hi ha algun boto per lu de la pantalla, ja m'ho mirare. Com us ho vau fer per enviar-me una postal made in Australia i escrita a ma??

10:54 PM, September 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Tambien puedes usar editores como el Open Office !!!

Me alegro que estes mejorando tu "Aussie"
cristina

4:22 AM, September 21, 2006  
Blogger apm4 said...

La mami siempre con el software libre... Hay pilas libres?

Lo de la postal m'imagino que et refereixes a la que venia amb la càmara?

Sa és així, al encarregar el regal via la Web et deia si el volies embolicar per regal (crec que valia 5 $ i vam dir que no) i se volies una postal (valia una mica menys i vam dir que si). Llavors et demanava un text que pensava que imprimirien... Però deuen tenir a un "xino" que es dedica a transcriure el text a ma je je. Debia ser curiós pel "xino" trancsriure el text en català. PEr cert va copiar bé els accents?

11:23 AM, September 21, 2006  

Post a Comment

<< Home