Sunday, December 17, 2006

MY HOUSE
Despres del post de la escola he preparat un semblant per ensenyar-vos la casa on ara visc. Espero que us agradi!!

Be, aquesta es la meva casa des de fora. NO!! jeje. Aixo es una de les moltes esglesies que hi han a Wagin. Pk a Wagin nomes hi ha esglesies, gent molt vella, aranyes verinoses i jo, jeje. Les primeres fotos les vaig fer quan caminava cap a casa un dia que tornava del cole i estava avorrida. L'ho bo es que pots prendre fotos i ningu et mira malament pk directament no hi ha ningu al carrer... Wagin es un poble bastant gran en territori si contem les granjes, pero no es gaire gran en poblacio sota els 40 anys...


Aquest es l'edifici "Masonic Hall". No es una altre esglesia pero casi. Tambe esta de cami a casa. Es una mena de secta per homes, crec. Nomes l'he vist un dia obert i donava molta por!! Perk estava ple d'home de negre i cotxes de luxe... No se que hi fan alla a dins, pero algun dia que m'he apropat a "cotillejar" no he vist mes que finestres tapiades.

Aquesta es la meva drecera per arribar a casa, es part d'una de les esglesies. I aqui va ser un dels primers cops que un mag-pie em va atacar. No se si s'escriu aixi... Mireu una foto a http://home.vicnet.net.au/~camcroft/magpie.htm


Aquest es el meu carrer, es com qualsevol altre a Wagin. Son molt amples per els pocs cotxes k hi passen. Totes les cases son iguals, nomes un pis i amb el pati del darrere. El bus al final es el k em porta al cole, vaig tenir molta potra de pillarlo just quan passava .


Aquesta es la meva cas, maca, eh?? A que esta xula la herba groguenca k l'envolta. I la teulada rovinada tambe!! jeje. No, aquesta es la meva casa, pero la k estic ocupant, no en la k visc. M'explico, es la casa abandonada k tenim al costat de casa i k jo vull reformar. Ara per sort, l'ajuntament a tallat les herbes plenes de animals (el Malcom i la Julie m'asseguraven k hi havien serps i rates) per evitar el risc d'incendi. A mes hi han uns crios al poble k es dediquen a llenzar pedres a les finestres, i el Malcolm els amenaza amb tirarlis pedres al cap si ho tornen a fer...



Aquestes son fotos del dia k van cremar l'herba. El ensurt k em vaig endur quan vaig veure el foc i no els bombers!! Els Australians son uns piromens! Be, ara ja us ensenyo la casa.

Aquesta si que es la meva casa, i no menteixo. Trenton st. 14. A la segona foto podeu veure la bustia on m'arriben les cartes k m'envieu. I aquest es el pati del davant que jo rego i que mai utilitzem.

Aquest es el cartell al carrer que acostumava a estar a la granja dels pares del Malcolm.

Aqui algunes de les roses del pati, i la segona foto es un "bottle brush" es diu aixi per la forma, es una planta nativa de austarlia. Ara el pati esta una mica diferent pk les roses s'han mort pero han sortit altres plantes.

Aqui hi ha un planol no gaire bo que he fet amb el paint perk us situeu a la casa. No us fieu de les proporcions o de les formes, pk les jabitacions per exemple son mes quadrades que rectangles. La part grisa es la de fora, la rosa es la meva part de la casa i la verda la del Malcolm i la Julie.


Aixo es el garatge on la Julie aparca el seu cotxe. Al fons podeu veure l'altre banda del carrer. I aquests tros de pati cobert amb els pilars en diuen "baranda".

Aquest es el pati del darrere. Totes les cases en tenen un. Podeu veure el cobert on vam celebrar una part del cumple de la Danielle. Aquesta paret de maons gegant la van construir el Malcolm i la Julie. Al fons de tot, el edifici groc, podeu veure el famos shed del Malcolm. Es el lloc on li encanta passar-se els caps de setmana reparant mobles utilitzar-los. Aqui tots els homes tenen un taller com aquest. I contra mes gran es mes orgullosos estan. Quan rebem visites, i es bastant sovint els homes s'en van al shed i les dones a la cuina. si hi han nens s'en van a jugar am el gos.

Aquest es el famos ute amb el que em passat tantes adventures. Tots tres anem sentats al davant, aixi que jo m'he de comprimir per cabre entr la Julie i el fre de ma. Aquests vehicles poden conduir amb les 4 rodes. Al darrer hi han posat un llit molt comode i algunes estanteries. tots els racons estan ben aprofitiats. Pels que no ho sapiguen, el Macolm i la Julie els hi encanta la acampada. abans de que vingues s'en van anar de viatge per un mes amb el ute. I quan els seus fills eren petits van passar-se un any viatjant per tot australia amb el ute com a casa i una tenda de acampada petita per els nens. Els hi encanta la adventura!

Aixo es l'interior del ute. No es veu gaire be, no es una bona foto. Pero hi tenen una nevera, una llum per la nit, mosquiteres a les finestres, un munt de capses per els estris de cuina pero unes capses molt petites per emportar-se la roba que necessiten. Botelles d'aigua potable. Una dutxa i un lavabo portatil... Estan pensant que el 2008 volen tornar a visitar tota Australia amb el ute com abans i treballant a qualsevol lloc on els hi ofereixen treball.


Aquesta es la casa del gos, sota el barco i l'ho de la dreta es el trailer que el Malcolm utilitza per carregar les ovelles. Tambe podeu veure la cadena on lliguen el gos.


Com veieu a la foto aixo es per penjar la roba. Es un dels meus treballs. totes les cases en tenen un. Es molt australia, es diu "clothes liner".

Aqui el famos "vegi patch" o hort. si el Macolm no esta al shed esta aqui. Si mai veniu a australia enrecordeu-vos de fer : Ohhh!! quan us ensenyin tot el que cultiven, pk ells estan molt orgullosos del seu hort. Ara es la epoca del tomaquets i tenim tomaquet a tot arreu. quan venien visites sempre donem tomaquets, pressecs... qualsevol cosa que doni el hort. El hort va estar en perill quan vam tenir la plaga de llagostes, pk s'ho menjavenn tot (diuen que fins i tot menjaven la pintura de les cases). Pero ara ja han marxat.

Aqui una maduixa del hort. L'ho que no m'agrada de menjar directament del hort es que no renten les fruites ni res. Aquest es el passadis exterior, totes les habitacions donen a ell i hi ha una porta per anar al quarto de la neteja. La casa funciona amb bombones de gas.

Aquesta es la baranda. Ara em posat una hamaca entre dos pilars. Tenim una petita font, aixo blau que es veu. al fons es veu el parking i la porta dona al menjador.

Aixo es la part del davant de casa. a l'habitacio del Malcolm i la Julie tenen una finestra que dona a aqui.

Aquesta cadira es de l'escola on el avi del Malcolm anava, la tenim a la part de fora per si la gent es vol esperar a que vinguem.

Ara us comenzare a ensenyar linterior de casa. Aquesta cosa rara esta a l'entrada de casa.

Aquest es el passadis de casa. La casa esta dividida en dos parts, pk en un principi era per dues families diferents.Al final de cada passadis i han els menjadors.

Aixo es el menjador, amb la tele, la tauleta amb les pedres que el Malcolm colecciona de arreu de Australia, amb la estanteria pels vins i el sofa per les visites.

Aqui hi han els sofas i al fons la taula on sopem. El sofa gran que es veu en primer pla es el meu, encara que el Malcolm me'l roba. jeje. Els altres dos son mes petits pero mes comodes pk pots reposar les cames.

Aquestes son les cortines amb les que ens dediquem a espiar els veins, jeje.

Aquest es el menjador d'estiu. Be, no es d'estiu pk l'utilitzem mes a l'hivern per la llar de foc. Aqui els mobles son bastant vells.

Aquesta es la petita llar de foc. I la tele que miro si el Malcolm te algun canal que no interesa. Pero ara esta espatllada.

Aquest tambe es el segon menjador. Esta nmolt desordenat pk quan vaig fer les fotos ens estavem preparant pel cumple de la Danielle. Es poden veure totes les caixes de cervesa que encara no s'han acabat, les patates fregides, les cartulines platejades i magenta per les decoracions i el juke box (la maquina que vam tenir durant setmanes i ens vam muntar una disco a casa, lol.) Tambe es pot veure la taula on acostumo a estudiar. Al fons sota el marbre i a la segona cuina k mai utilitzem.

Aquesta es la finestra del mateix menjador. A mi m'encanta pk hi entra moltissima llum.

Aquest es encara el mateix menjador, es k es molt gran!! Aqui es pot veure la porta corredissa k separa les dues meitata de la casa. Tambe l'aparell de musica trencat i el mosaic de fotos de la familia. Recordo que els primers dies la Julie em va explicar la historia de cada un d'ells (que no son pocs) i la unica cosa que vaig entendre va ser k: no et preocupes k els coneixeras a tots. Aleshores em vaig comenzar a peocupar, jeje.

Aquesta es l'habitacio del Addam, dels invitats i dels trastos. Es una mica curios que tinguin les parets de 2 colors, la meva tambe es aixi. Aqui la habiatacio esta desordenada, pk teniem tots els matalassos en que la gent va dormir pel cumple de la Danielle. Cre que vam tenir 19 persones dormint dintre de casa sense contarnos els que vivim habitualment i 6 persones dormint a fora en utes o tendes de campanya. Per quan els papes vinguin la habitacio estara mes ordenada.

Aquest es el meu santuari. Com m'agrada tenir lavabo propi!!! Cre k he heredat del papa aquesta mania. Nomes quan venen els invitats em posso dels nervis pk ho embruten tot!! A mes tinc tots els meus pots i potingues i ningu es queixa de que ocupen massa espai!! jeje.

Aquest es el santuari de la Julie. El telefon amb la agenda i tots els seus "chucks". Es fa coleccio de figures de gall (quina coleccio mes estupida nomes ocupa espai, jeje). Pero l'ho bo es k si no saps que regalarli li compres un gall i punt. La majoria de gent que es fa coleccions de aquestes les fa de granotes. A la dret hi ha un cartell que diu: A gorgeus chick lives here with her spunky rooster (una gallina estupenda viu aqui amb el seu pollastre bonic: traduccio cutre). aixi que al malcolm se li ha quedat el nom de "Spunky" Rooster". La Julie tambe es fa coleccio d'aquestes sabates de fusta que es vesteixen a Holanda, no m'enrecordo del nom. (mireu sota la tauleta).



.

.

.

.

.

Aquesta es la habitacio de les portes o cuarto de la neteja. En te 5: una per anar a la cuina, l'altre per sortir al pati, una altre per anar al lavabo(foto de la dreta), una altre per la dutxa (foto de la esquerra) i la ultima per trastos. a mes de portes es on hi ha la rentadora i el mega congelador. Aquesta dutxa nomes s'utilitza si les altres dues estan ocupades o si vas massa brut.

Aquesta es la cuina. No te res de especial. Allo blanc del fons es un rentaplats espatllat. Aixi que jo faig els plats.

Aquesta es la taula del menjador. El Malcolm es senta al cap de taula i jo al altre lloc on hi ha un mantell d'aquests vermell.

Aquest es un armari emportar on hi han un munt de coses, pero el que volia ensenyar son el munt de pelicules que te el Malcolm, aixo nomes son la meitat de totes les que te. Pero per mala sort totes son de guerra i rollos aixi.

Aquest es el despatx. La taula del fons es la de la Julie i la primera la del Malcolm. La porta esta conectada amb el seu lavabo. Podeu veure la bandera de australia i la del equip de futbol. Tambe hi ha el fax amb el que el Malcolm treballa al vespre. aqui es on estic ara sentada i quan parlo amb vosaltres per telefon. aquesta es la unica habitacio amb permis per estar desordenada.

Aquest es el llit del Malcolm i la Julie. La Julie te una mania: el llit on ella dorm ha de estar fet a la perfeccio, aixi que cada mati el fa sense ni una arruga. Diu k si ella pogues es canviaria de llenzols cada dia. A apres a fer el llit a la residencia on treballa. Tenen aquesta finestra panaromica tope xula.

Aquest es el lavabo del Malcolm i la Julie i te 2 portes!!

Aquest es el vestidor de la Julie i elMalcolm. Dreta roba de la Julie i esquerra del Malcolm.


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jo! adriana!...no me extraña que tardaras en escribir tus post nuevos porque valen por 10!

Ademas este tiene una pila de fotos. Al de ayer (la casa de los lagos) estaría bien añadirle alguna mas.

La casa...vamos, es casi como la nuestra :-)

12:56 AM, January 04, 2007  
Blogger apm4 said...

Hola Adriana. Vaja post...

Molt maca la casa. També està molt bé el tema dels consells... Ja sabem que quan veiem l'hort hem de dir Ohhhhh!

Les sabates de fusta es diuen "esclops" en català y "zuecos" en castellà.

Aprofita el bany i l'habitació per a tú sola doncs se t'acaba el xollo aviat...

El més alucinant del poble la casa dels maçons...

8:54 AM, January 04, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hvala za intiresny Blog

8:23 PM, November 18, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Jo realment amor per tu als convidats publicar en el seu propi bloc

8:33 AM, February 16, 2013  

Post a Comment

<< Home